Vapaa-aikajaos

puh.045 1518 899
etunimi.sukunimi@espoo.fi

Matkoille ilmoittautumis ohjeet

Ilmoittaudu matkalle soittamalla mainoksessa mainittuun numeroon ilmoitettuna ajankohtana.
(Emme ota vastaan ilmoittautumisia sähköpostitse, tekstiviestitse tmv. tavalla.)

Ilmoittautuessasi saat maksuosoitteen ja eräpäivän. Pidä maksutiedot tallessa! Säilytä myös viimeisin jäsenkirje, koska se sisältää perustiedot matkasta jollet olet ilmoittautunut. Ilmoittautumisen vastaanottajalta saat tarkemmat tiedot lähtö- ja saapumisaikoineen, sekä majoitus- ja muite tietoineen.

Mikäli sinulla tulee myöhemmin kysyttävää matkasta jolle olet ilmoittautunut, osoita kysymyksesi matkaa järjestävälle henkilölle. Muut hallituksen jäsenet eivät ota vastaan tiedusteluja, peruutuksia, valituksia tai muutakaan matkan järjestämiseen, matkalle lähtöön tai matkan perumiseen liittyviä yhteydenottoja.

Mikäli matka on suunnattu vain yhdistys 197:n jäsenille, tästä ilmoitetaan matkan mainoksessa. Mikäli matkalle voi ottaa mukaan seuralaisen,  tai perheenjäseniä ilmoitetaan tästäkin selkeästi. Avec tarkoittaa puolisoa tai parisuhteen toista osapuolta.

Matkalle ilmoittautuminen on sitovaa!

Peruutukset vain lääkärin tai sairaanhoitajan todistuksella. Peruminen tässä tapauksessa koskee vain sitä henkilöä, jonka nimellä lääkärin-/sairaanhoitajan todistus on kirjoitettu.

Usein kysytyt kysymykset

"Mikä on Sokkomatka?/What is a "Sokkomatka"Blindtrip(?)?"

Nimensä mukaisesti se on matka, jonka määränpäätä ei kerrota ilmoituksessa. Määränpään saa yleensä vasta tietää matkalla, tai vähän ennen lähtöpäivää.

Like the name says, it is a trip that you sign up to, but the notification doesn't tell you where you are going. Usually you find out the destination when you're on the way to the location, or a little before the departing day.

"Mistä tiedän mitä ottaa mukaan?"

Yleensä saat listan missä sinulle kerrotaan minkälaisia asioita tarvitset mukaan. Näistä voit usein päätellä minkälainen matka on tulossa.. Ehkä.